Wie is Patricia Heemskerk

Wie is Patricia Heemskerk

Ik ben een vakidioot met een passie voor klantbeleving. Marketing is mijn basis. Vanuit marketing en klantcontact heb ik me ontwikkeld tot een customer experience manager. Als interim professional vind ik het mijn uitdaging om zo goed mogelijk voor de klant waarde te creĆ«ren en zo ook waarde voor de organisatie. Met een frisse blik kijk ik naar strategie,  marktbewerking en communicatie, ga ik op zoek naar (nieuwe) customer insights om vervolgens een passende strategie/ propositie/ uiting te implementeren. Ik werk vanuit de 9+beleving om van onze klanten fans/ambassadeurs te maken.

Een Customer ExperienceManager die de klantbeleving centraal zet.

Vanuit mijn passie voor maketing en CX ben ik actief betrokken bij verschillende brancheorganisaties zoals NIMA, Toekomst van Fondsenwerving en Platform Klantgericht Ondernemen om kennis te delen en op de hoogte te zijn en te blijven van nieuwe ontwikkelingen omtrent o.a. technologie en wet- en regelgeving. 

Ook sta ik enkele maanden per jaar voor de klas om jonge marketeers de vakken Basiskennismarketing en NIMA-A Online Marketeer te geven en ben ik actief in de bestuur van het NIMA. Vanuit mijn persoonlijke ervaring als moeder van een gehandicapte zoon staat beleving centraal om de boodschap over te brengen. Deze ervaring neem ik mee in mijn werk.

Klanten, medewerkers en processen zijn de gouden driehoek. Leanen Agile zijn mij geheel bekend en deze werkwijze zal je terugvinden in mijn aanpak. Ik ben een BehaviouralDesigner en maak daarbij gebruik van Neuromarketing technieken. Resultaat behalen is het doel, de route ernaar toe het leerproces of de ontdekkingsreis.